Általános Szerződési Feltételek

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (www.borarum.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: http://borarum.hu/aszf .

1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

A szolgáltató neve: Empire Wines Korlátolt Felelősségű Társaság
A szolgáltató székhelye: 8481 Somlóvásárhely, Somló-Hegy, HRSZ.1321. 
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe:info@borarum.hu
Cégjegyzékszáma: 19-09-517502
Adószáma: 23876130-2-19
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék, mint cégbíróság
Telefonszáma: +36 30 3388993
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH70797/2013
A szerződés nyelve: magyar

2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:

2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. A jelen Szabályzat 2013. november hó 15. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

2.3. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.

2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

3. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

3.1.  A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

Amennyiben a vevő rendelkezik érvényes EUs Adószámmal, és ezt valamint cége nevét a megfelelő mezőkbe beírja rendelésleadáskor, valamint a kiszállítást az adószámmal egyező EU-s tagállamba rendeli meg, a rendszer fizetés előtt automatikusan levonja az ÁFÁ-t mind a termékek árából mind pedig a szállításból. A weboldal rendelésfeladási oldala online összeköttetésben van az Európai Únió VIES Adószám-hitelesítő rendszerével. Amennyiben a vevő által megadott adószámot a VIES rendszer nem hitelesíti, vagy az adószám honossága nem egyezik a vevő által megadott számlázási országgal, a 27%-os  ÁFA tartalom továbbra is a rendelésben marad, hibaüzenet nélkül. Az egyetlen visszajelzés az EU Adószám elfogadására az, hogy a rendelés végösszegénél 0 ÁFA tartalom jelenik meg.

FONTOS! Amennyiben a vevő EU-s számlázási címet és adószámot ad meg, de a szállítást Magyarországon belül kéri, a termékek és a szállítás is 27%-os ÁFÁ-val kerülnek kiszámlázásra, akkor is, ha a rendeléskor a végösszegnél a rendszer – hibásan – 0% ÁFÁt mutat. Ilyen esetben a rendelés elfogadása előtt felvesszük a kapcsolatot a vevővel, tájékoztatjuk a problémáról, és lehetőséget adunk számára a rendelés ezen feltételekkel való véglegesítésére vagy az attól való elállásra.

3.2. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

3.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

4. RENDELÉS MENETE

4.1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

4.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

4.3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „Kosár” ikonra kattintva.

4.4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, folytathatja a vásárlást. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „0 mennyiség” kiválasztásával , vagy a törlés gombbal törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését követően  a kosár tartalmát a “frissítés” gombbal lehet aktualizálni.

4.5. Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

4.5.1. Fizetési módok:

PayPal fizetés menete:

Ha a pénztárnál a PayPal fizetést választja, akkor az oldal automatikusan átnavigálja a PayPal biztonságos (SSL-es) fizetési oldalára.

a) Ha van PayPal regisztrációja, akkor az érvényes azonosító és jelszó megadása után az előre megadott bankkártya részleges adatait látja és a fizetendő összeget. Amennyiben több kártya is regisztrálva van, úgy ki kell választani azt a kártyát, amivel fizetni szeretne (itt lehetőség van PayPal ajándékkártya vagy egyéb kedvezmény beváltására is), majd a kiválasztás után a Pay Now feliratra kattintva megtörténik a fizetés és rövidesen visszakerül a bolt oldalára.
b) Ha nincs PayPal regisztrációja, akkor lehetőség van egy űrlap kitöltése után egy Vendég PayPal hozzáféréssel kiegyenlíteni az összeget, anélkül hogy regisztrálnia kellene a PayPal-nál.
Ha az összes mezőt kitöltötte, nyomja meg a „Review and Continue” gombot a lap alján. Itt még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, a fizetendő összeget és a megrendelést. Ha mindent rendben talál, hagyja jóvá a tranzakciót. Pillanatokon belül értesítés érkezik e-mailben a sikeres tranzakcióról, ezzel egy időben mi is megkapjuk az értesítést a sikeres fizetésről, és elkezdjük megrendelése feldolgozását. A PayPal-el kifizetett árukért a rendelés feldolgozása után e-számlát küldünk, amely pénzügyi rendezést már nem igényel. A PayPal-es fizetéseket azonnal teljesítettnek vesszük, és azonnal szállítjuk is.

Közvetlen Banki átutalással történő fizetés menete:

A  fizetési mód kiválasztása után a megrendelés végén megjelennek a cég HUF, EUR, és GBP bankszámla-adatai. Amennyiben EUR vagy GBP számlánkra kíván utalni, a rendelés forintos összegének átszámításhoz kizárólag a rendelés napján érvényes MNB középárfolyamot fogadjuk el. Amennyiben ezzel kapcsolatban kérdés merülne fel, utalás előtt javasoljuk vegye fel a kapcsolatot a megadott elérhetőségek bármelyikén, legtöbb esetben azonnal tudunk segíteni még munkaidőn kívül is.  A banki átutalással rendelt áruk számláját a rendelés feldolgozáskor elektronikus úton küldjük ki, amely további pénzügyi rendezést már nem igényel. Az átutalásos rendeléseket csak akkor adjuk át a futárszolgálatnak, ha ellenértékük megjelenik a számlánkon.

Utánvétes fizetés menete:

A Felhasználó a választott szállítási partnertől függően fizethet a termék átvételekor a DPD futárszolgálat munkatárásának, vagy a választott PickPackPonton. A Pick Pack Pontok csaknem mindegyikén van lehetőség bankkártyás fizetésre is, ezt a www.pickpackpont.hu oldalon lehet ellenőrizni, a nyitva tartási időpontokkal együtt. Az utánvétes szállításokról a számlát elektronikusan küldjük a megrendelőnek a kiszállítás várható dátumát megadva fizetési határidőnek. Az Utánvétes Fizetési mód kizárólag Magyarországon belül történő szállításoknál választható.

Az EU tagországokba történő szállításoknál az érvényes EUs adószámmal rendelkező vevők ÁFA mentes rendelésének menetéről ld. a 3.1 pontot.

4.5.2. Szállítási költség:

A terméke(ke)t a Pick-Pack-Pont vagy a DPD szállítja. A szállítási költség Pick Pack Pont esetén 1500 Ft  (max. 20 kg-ig! ) , a DPD (maximum 30 kg-ig)  nemzeti kiszállításának díja 1990 Ft, nemzetközi kiszállítás DPD-vel 15 000 Ft .  A szállítás közvetített szolgáltatásként szerepel a számlán. Szolgáltató a raktár/bolt nyitva tartási idejétől függően ( jellemzően a téli hónapokban) felfüggesztheti a PPP szállítási szolgáltatást, ezen időszakokban a választható kiszállítási mód a DPD-s futárszolgálatra korlátozódik. A Pick Pack Pontos szállítási mód kizárólag Magyarországon belüli szállításokra vehető igénybe.

4.6. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. A termékképek illusztrációk, az azokon szereplő bor-évjáratok nem minden esetben egyeznek a raktárkészleten lévő évjárattal. Bár mindent elkövetünk, hogy a készletnyilvántartásunk naprakész legyen, számos esetben előfordul, hogy egy-egy évjárat úgy fogy ki a készletből, hogy a webáruház adatai nem frissülnek időben. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról ill. a kapható alternatív évjáratokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4.7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése DPD futár esetén a vevővel történt előzetes egyeztetés szerinti időpontban történik, amelynek véglegesítéséhez a  DPD ügyfélszolgálata a megadott elérhetőségeken közvetlenül veszi fel a kapcsolatot a megrendelővel. Pick Pack Pontra történő szállítás esetén a csomag a megrendelő által választott Pick Pack Pont nyitva tartási ideje alatt bármikor átvehető. A Pick Pack átvevő helyek listája, nyitva tartási rendje a www.pickpackpont.hu oldalon elérhető. Nem vállalunk felelősséget azért, ha esetleges PPPont boltok a rendelés folyamata alatt megváltozatatják nyitva tartási idejüket, vagy időközben üzemeltetőjük bezárja vagy elköltözteti azokat. Ilyen esetben azonnal felvesszük a kapcsolatot a vevővel, és alternatív kiszállítási időpontot vagy helyet javasolunk. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4.8. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát. Érvényes EU-s adószám és cégnév megadásával a rendszer automatikusan levonja az ÁFÁ-t a termékek és a szállítás díjából is. ( ld. 3.1 pont) A megrendelés előtt a rendszer megerősítést kér, hogy a megrendelő igazolja az ÁSZF elolvasását – enélkül a rendelés nem kerül feladásra, amire hibaüzenet hivja fel a figyelmet.

4.9. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Amennyiben az EUs Adószám beírásakor az ÁFA nem vonódik le, két dolgot kell ellenőrizni: helyes-e az adószám és egyezik – e a honossága a számlázási országként megadottal. Ha az adatok biztosan helyesek de a rendszer még mindig nem vonja le az ÁFÁ-t akkor érdemes újra beírni az adószámot, mivel az online VIES validáló rendszer sokszor túlterhelt. Többszöri sikertelen próbálkozás esetén vegyék fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségek bármelyikén.

4.10. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

5. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS

5.1. A megrendelések feldolgozása folyamatosan történik. Szolgáltató “feldolgozott”-nak jelöli a rendelést akkor, amikor az a szállító cég rendszerében a csomag “átvett” státuszba került, és megrendelő megkapta a végleges elektronikus számláját.

5.2. A weboldal készletkezelő rendszerrel működik, azaz technikailag nem rendelhető raktáron nem lévő áru. Ha ennek ellenére Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét mégis azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

5.3. Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!

5.4 Szállítási határidők – legkésőbb 16-óráig, munkanapon leadott rendelések esetén:

Pick Pack Pont
Vidékre 4-6 munkanap
Budapestre 2 – 4 munkanap

DPD futárszolgálat
belföldre  1-3 munkanap
külföldre 4 – 8 munkanap

A hét végén feladott rendelések legközelebb hétfőn kerülnek elszállításra. Hét végi kiszállítás nincs, viszont a legkésőbb pénteken PickPackPontra érkező csomagokat – amennyiben a PPP nyitva tartási ideje engedi – hét végén is át lehet venni.

Külföldi szállítás az alábbi országokba rendelhető: Ausztria, Belgium, Bulgária, Csehország, Dánia, Egyesült Királyság, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Hollandia, Horvátország, Lengyelország, Litvánia, Lettország, Luxemburg, Norvégia, Németország, Olaszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szlovákia, Szlovénia.

6. ELÁLLÁS JOGA

6.1. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

6.2. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék szállítási költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

6.3. Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan termék esetén, mely Felhasználó személyéhez kötött, Felhasználó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, így különösen Felhasználó által szolgáltatott emblémákkal ellátott termékek.

6.4. Italok megrendelése esetén csak akkor élhet Felhasználó az elállás jogával, ha a terméket bontatlanul vissza tudja szolgáltatni, azaz ha nem kezdte meg a fogyasztását.

6.5. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabály értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a teljes kifizetett összeget a Felhasználó részére.

6.6. Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére.

6.7. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet hatályos állapotban itt érhető el.

6.8. Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

EU-s országba való értékesítés esetén:
6.9. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, valamint az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

6.10. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

6.11. Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan termék esetén, mely Felhasználó személyéhez kötött, Felhasználó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő.

6.12. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére.

6.13. Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

6.14. Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi az árukat.

6.15. Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

6.16. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

6.17. Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére.

6.18. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet hatályos állapotban itt érhető el.

6.19. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

6.20. Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

7. VEGYES RENDELKEZÉSEK

7.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

7.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

7.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

7.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

8. PANASZKEZELÉS RENDJE

8.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

8.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

8.3. Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Budapest, 2013. november 12.

Utolsó frissítés: 2015.11.26.